تور دوچرخه سواری نئور به سوباتان

  • تور دوچرخه سواری نئور به سوباتان گروه گردشگری ماناسلو www.manaslo (1)
  • تور دوچرخه سواری نئور به سوباتان گروه گردشگری ماناسلو www.manaslo (2)
  • تور دوچرخه سواری نئور به سوباتان گروه گردشگری ماناسلو www.manaslo (3)
  • تور دوچرخه سواری نئور به سوباتان گروه گردشگری ماناسلو www.manaslo (4)
  • تور دوچرخه سواری نئور به سوباتان گروه گردشگری ماناسلو www.manaslo (5)
  • تور دوچرخه سواری نئور به سوباتان گروه گردشگری ماناسلو www.manaslo (6)

كد سفر : سوباتان

برگزار شده 518.000 تومان - دوچرخه سواری
جمعه الی یکشنبه 3 الی 5 خرداد ( حرکت پنجشنبه ساعت 22 ) اتوبوس 25 صندلی VIP
 
 اضافه کردن به علاقه مندی ها
چاپ
جمعه الی یکشنبه 3 تا 5 خرداد ( حرکت پنجشنبه ساعت 22)

تور دوچرخه سواری نئور به سوباتان

 

توضیحات محل سفر

دریاچه نئور کجاست؟
دریاچه نئور دریاچه ای مابین شهر اردبیل و خلخال است که در مرز بین استان گیلان و اردبیل قرار دارد. پس از اینکه ۳۵ کیلومتر از شهر اردبیل به سمت خلخال رفتید به ده بودالالو می رسید از آنجا باید جاده ای ۱۳کیلومتری را به سمت بالای کوه بروید و پس از گذر از رستای عباس آباد به این دریاچه زیبا به مساحت ۲۱۰ هکتار و عمق ۵ متر می رسید. مسیر رسیدن به دریاچه کاملا آسفالت است اما جاده ای که در دور دریاچه قرار دارد خاکی ست. در این دریاچه ماهی قزل آلای رنگین کمان وجود دارد که هر سال قبل از زمستان این ماهی ها از دریاچه بیرون آورده می شوند چون آب یخ زده دریاچه باعث مرگ ماهی ها می شود و وقتی زمستان تمام شد دوباره این ماهی های کوچک پرورشی در دریاچه رها می شوند.

سوباتان کجاست؟

منظره مراتع سرسبزی را تصور کنید که گله های اسب های وحشی در میان آن می چرند. کلبه های چوبی که که از دودکش آن ها دود آتش شومینه بیرون می آید. و نسیمی که گل های شقایق دشت را به رقص در می آورد. مگر می شود این همه زیبایی در جایی جمع شوند؟! پاسخ مثبت است. تمام این مناظر در سوباتان دور هم جمع شده اند. مردمانی خونگرم و غذاهایی بسیار جذاب و خوشمزه را هم به جمع آن ها اضافه کنید.

 

برنامه سفر

پنجشنبه سوم خرداد ماه ساعت 10 شب طبق روال همیشه میدان آرژانتین روبروی بانک سامان اماده بارگیری دوچرخه ها در اتوبوس 25 نفره میشیم بعد از بارگیری دوجرخه ها به سمت روستای بالابودا در نزدیکی خلخال حرکت خواهیم کرد. صبحانه را در رستوران مهمان ماناسلو خواهید بود و پس از ان به اول مسیر رکابزنی میرسیم که بعد از تعویض لباسها و بازدید دوچرخه ها به سمت دریاچه نیور حرکت خواهیم کرد که در کل مسیر ماشین پشتیبان همراهیمون خواهید کرد. حدود 12 کیلومتر مسیر سربالایی داریم که با استراحتهای به موقع از طرف سرپرست برنامه مسیر لذت بخشی را تجربه خواهیم کرد و ناهار را در طول مسیر نوش حان میکنیم.قبل از غروب خورشید در کنار دریاچه هستیم و بعد از برپایی کمپ ( همراه داشتن چادر و کیسه خواب در این سفر الزامی می باشد) به تماشای غروب خواهیم نشست و شام جوحه کباب که توسط تیم ماناسلو تدارک دیده شده نوش جان خواهید کرد و گپ و گفتگو در کنار اتیش خواهیم نشست.شنبه صبح زود بعد از صرف صبحانه سلف سرویس که توسط تیم ماناسلو اماده میشه اماده  25 کیلومتر رکابزنی میشیم  که در  تمام مسیر ماشین پشتیبان همراهمون خواهد بود  و نگرانی از مسیر نداریم. برای ناهار به اقامت گاه مان در سوباتان خواهیم رسید و پس ار صرف ناهار ( کباب چنجه ) به بازدید ابشار ورزان خواهیم رفت و گشتی در منطقه خواهیم زد و برای صرف شام ( مرغ شکم پر ) و استراحت به اقامتگاه باز خواهیم گشت.روز سوم پس از صرف صبحانه محلی و بستن کوله ها به سمت تالش حرکت خواهیم کرد که کل مسیر سرپایینی و در حدود 30 کیلومتر هستش و ظهر هنگام در تالش پس از بارگیری دوچرخه ها با خاطرات خوش به سمت تهران حرکت خواهیم کرد و حدود ساعت 12 شب یکشنبه میدان ارژانتین با کوله باری از خاطرات خوب و قشنگ  خواهیم بود.

 

 

وعده های غذایی

روز صبحانه ناهار میان وعده اقامت
مکان توسط مکان توسط  مکان  توسط  ندارد
1 رستوران ماناسلو طبیعت گردشگر  خودرو  ماناسلو

ملزومات سفر 

 

کارت شناسایی داروهای شخصی کلاه دوچرخه سواری
کرم ضد آفتاب وسایل نظافت شخصی یک دست لباس اضافه
بطری آب یا فلاکس ( پر شده از منزل ) زیر انداز انفرادی دستکش دوچرخه سواری
کوله یک روزه کلاه و عینک آفتابی  عینک دوچرخه سواری ( بدنه غیر فلزی)
کفش مناسب

 

 

نکات مهم سفر

رعایت پوشش و اخلاق اسلامی در سفرها لازم و ضرروی می باشد .

 شرایط و مقدار کنسلی تورها

گشت‌های عادی گشت‌های نوروزی*
زمان ابطال توسط مسافر درصد جریمه زمان ابطال توسط مسافر درصد جریمه
از زمان ثبت‌نام تا 15 روز قبل از سفر صفر درصد از زمان ثبت‌نام تا 30 روز قبل از سفر صفر درصد
از 14 تا 7 روز قبل از سفر 20% از 29 تا 25 روز قبل از سفر 30%
از 6 تا 4 روز قبل از سفر 40% از 24 تا 21 روز قبل از سفر 35%
از 3 تا 1 روز قبل از سفر 60% از 20 تا 11 روز قبل از سفر 40%
از 24 تا 12 ساعت قبل از سفر 80% از 10 تا 4 روز قبل از سفر 60%
از 12 ساعت قبل و یا عدم حضور در سفر 100% از 3 روز قبل و یا عدم حضور در سفر 100%

 

نحوه ثبت نام  

برای ثبت نام در این کلاس می توانید از دکمه ثبت نام آنلاین و یا طریق اینترنت بانک؛ مراجعه به دستگاههای خود پرداز بانک ها و یا شعبات بانک، وجه  را به حساب ذیل واریز فرمایید و سپس ( فیش واریزی ، نام و نام خانوادگی ، کدملی ، تاریخ تولد ) را به شماره همراه 09127246217 به صورت تلگرام @soheilkoochaki ارسال نمایید.
هچنین با شماره گیری کد #8163*97*788*و وارد کردن مبلغ کلاس و پرداخت آن می توانید در کلاس مورد نظر ثبت نام کنید. پس از پرداخت کارشناسان پشتیبانی با شما تماس خواهند گرفت.

نام بانک شماره حساب شماره کارت صاحب حساب
گردشگری  112-99-344124-1 5054-1610-0561-9246 سهیل کوچکی

محل حرکت سفر

سفرهای مشابه

There are no products